mardraq 3d
BLENDER: computer graphics
PROJEKT ENIDUST
O projekcie
ENIDUST to darmowa gra MMORPG. Jako grafik 3d uczestniczę w tym przedsięwzięciu. W tym miejscu będę przedstawiał grafiki projektu, przy których mój udział jest wyłączny lub bardzo znaczny.

Widoczek
W trakcie procesu testowania tekstur powstał taki widoczek:

Render w Blenderowym internalu. Tekstury wyprodukowane przeze mnie i Kuloka.
Testy tekstur
W czasie prac zespołu nad silnikiem pobawiłem się w miksowanie wcześniejszych tekstur i stworzenie nowej tekstury skał (już prawie jestem z niej zadowolony):

Testowy teren wygenerowany przy pomocy L3DT Standard Edition, który tworzy również pomocne mapy alpha (stencil) dla poszczególnych rodzajów tekstur- trawa, skały itp.
Trzeci screen
Jest trzeci screen. No zaczyna to troszeczkę wyglądać- Matis zaimplementował cienie do plenów z alpha mapą, Kulok zrobił fajne listki, Kelo zmajstrował skrzynię (koryto) i beczkę, która jednak w kadrze się nie zmieściła. Ja popracowałem nad siankiem i słomą. Teraz pora by poprawić drzewka i całą roślinność urozmaicić. Zaczyna być widoczna praca zespołowa:

Dwa pierwsze screeny
Oto dwa pierwsze screeny z silnika Matisa (Matis to szef, więc nic złego nie wolno o nim mówić- bo nie ma zresztą absolutnie żadnego powodu, by coś złego mówić)
Pierwszy rysuneczek to teren, na którym są domki i trochę roślinności, oraz "rączka". Mapy normalnych wypalane z modeli hp.Tekstury zrobione przeze mnie poprawił i doszlifował Kulok (Kulok zajmuje się stroną projektu i jest również grafikiem 2d, a także bardzo dobrze zapowiadającym się animatorem). Kulok wykonuje również tekstury liści- na rysunkach tego nie widać, ale zrobił piękne liście do bluszczu. Domki są w fazie rozwojowej, jak i "rączka":

Drugi obrazek to świątynia, której 3 warianty mogliście już widzieć wcześniej. Piękne stokrotki namalował Kulok. Poprawiłem sculpt rączki i wypaliłem nowe mapy, a Kulok zrobił do rączki nową teksturę.:

Incorrect integer value: '' for column `mardraqp_3d`.`mardraq3d_wizyty`.`id_wpis` at row 1